ACCEPTAREA SERVICIILOR SI A CONDITIILOR
Serviciile si produsele oferite de aces site sunt destinate exclusiv persoanelor care sunt de acord cu Termenii si Conditiile expuse in continuare. Ne rezervam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara vre-o notificare prealabila. Putem, de asemenea, sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site. Proprietarul site-ului online este Smartapp Data SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J2025029749004, Cod de Inregistrare Fiscala 51694292, cu sediul social in Str. Paraului nr. 37A, Loc. Livezeni, Jud. Mures, Romania, capital social subscris si varsat in cuantum de 200 ron, denumita in continuare „Comerciant”. Denumirea „Cumparator” sau „Utilizator” desemneaza orice persoana fizica sau juridica, care accepta serviciile si produsele oferite de site-ul nostru si este de acord cu prezentele termeni si conditii. Prin “Inregistrare” utilizatorul declara in mod expres ca a citit, a inteles si este de acord cu prezentele “Termeni si Conditii”. Termenii si Conditiile astfel acceptate devin prevederi contractuale intre comerciant si utilizator. Utilizatorul este de acord ca prin efectuarea platii serviciilor / bunurilor achizitionate in contul comerciantului accepta in totalitate si in mod expres prezentele “Termeni si Conditii” care de altfel pot fi puse la dispozitia lui prin e-mail
CONTUL DE UTILIZATOR
Serviciile furnizate de Comerciant se realizeaza prin intermediul unei platforme web / aplicatii smartphone personalizate Android / Apple puse la dispozitia utilizatorilor, accesul in cadrul acesteia urmand a se efectua prin intermediul unui cont de utilizator / parole de acces. Prin acceptarea Termenilor si Conditilor de utilizare a site-ului, utilizatorul isi exprima acordul privind creearea contului si utilizarea aplicatiei web conform celor mentionate in prezentele Termene si Conditii.
In vederea inregistrarii unui cont de utilizator al aplicatiei, beneficiarul (utilizatorul) se obliga sa furnizeze un set de informatii precum numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon mobil precum si setarea unei parole, asigurandu-se ca toate aceste date sunt complete si corecte. Acceptarea termenilor si conditilor, precum si confirmarea efectuata in cadrul emailului primit ca urmare a inregistrarii contului atesta inregistrarea cu succes a contului.
UTILIZAREA APLICATIEI WEB
Utilizatorul va putea naviga pe oricare pagina a aplicatiei web, limitat fiind de abonamentul achizitionat si de rolurile careia ii este asignat contul. Acesta este singurul raspunzator pentru intreg continutul creat, utilizat si pus la dispozitia altor parteneri comerciali ai acestuia. Prin acceptarea termenelor si conditilor, utilizatorul se obliga:
- Sa furnizeze date reale privind contul inregistrat, respectiv datele de identificare personale
- Sa adauge entitati juridice la care are drepturi de administrare. Orice adaugare de date inexacte cu scopul ilicit de a induce in eroare partenerii comerciali atrag raspunderea juridica a persoanei responsabile privind faptele create.
- Sa furnizeze orice informatii relevante care sa ateste starea de drept a informatilor procesate, comerciantul rezervandu-se dreptul de a susenda, inchide sau bloca temporar sau definitiv accesul utilizatorului la aplicatie pana la lamurirea situatilor de drept, fara restituirea sumelor de bani achitate pentru perioada neutilizata sau ramasa pana la finalitatea contractului.
Utilizatorului ii sunt de asemenea interzise orice actiuni care pot duce la :
- Inducerea in eroare a altor utilizatori ai platformei, terte persoane si/ sau Comerciant cu privire la persoana sa, companiile administrate si activitatile desfasurate prin intermediul aplicatiei.
- comunicarea de informatii confidentiale cu privire la datele personale ale angajatilor, colaboratorilor sau oricaror altor persoane la care acesta are acces, fara acordul lor utilizandu-ser in acest scop de aplicatie
- sa introduca in scopul obtinerii de foloase de cuvinte, marci, drepturi de autor sau oricaror alte informatii fara a fi limitate la cele mentionate, care nu ii sunt destinate spre utilizare din partea proprietarilor.
- Sa incerce accesul in cadrul aplicatiei folosind alte modalitati de logare, prin actiuni ilicite de accesarea a site-ului web, de extragere a unor informatii sau introducere de informatii intentionat eronate tocmai cu scopul de a proceda la accesul neautorizat in cadrul site-ului.
- Sa utilizeze aplicatia in scopuri interzise de lege, cu rea-credinta, sau a oricaror actiuni care pot contraveni legislatiei nationale civile sau penale in materie.
LIMITAREA RASPUNDERII COMERCIANTULUI
Comercianul nu va fi tinut raspunzator de nici una dintre actiunile utilizatorului desfasurate atat cu caracter ilicit, cu rea credinta sau din eroare. Orice informatie introdusa, prelucrata si pusa la dispozitia autoritatilor, partenerilor comerciali si oricaror alte terte parti interesate va fi in sarcina utilizatorului ca singura parte raspunzatoare de informatile generate, dintre care, insa nu neaparat limitate la:
- adaugarea companiilor administrate si a datelor de identificare a acestora
- adaugarea si transmiterea mesajelor in cadrul aplicatiei, a accepturilor din cadrul meniurilor de notificari
- adaugarea informatilor cu privire la bunurile din portofoliul companiei, a salariatilor si colaboratorilor proprii, a facturilor emise / receptionate in aplicatie, a informatilor fiscale generate prin intermediul conexiunii cu serviciul de contabilitate
RESPONSABILITATEA UTILIZATORULUI
Utilizatorul este responsabil de intreaga procedura informationala privind urmatoarele actiuni / inactiuni avute in interactiunea sa cu platforma comerciantului. Aceste actiuni / inactiuni mentionate mai jos nu sunt limitative, acestea putandu-se modifica in conformitate cu noile module ce urmeaza a se implementa in cadrul aplicatiei. Comerciantul isi da silinta in efectuarea tuturor operatiunilor posibile de evitare a unor rezultate care sa aduca atingere intereselor utilizatorului prin operarea platformei conta365.
Dintre actiunile / inactiunile la care utilizatorul se face unic responsabil in ceea ce inseamna buna si corecta functionare a platformei, corectitudinea informatilor introduse si rezultate din utilizarea platformei mentionam:
- pe partea de gestionare a contului de utilizator
- introducerea corecta a datelor de identificare ale utilizatorului, respectiv email, telefon mobil, parola
- pastrarea in conditii de siguranta a parolei introduse in asa masura incat sa nu permita accesul neautorizat in caddrul platformei de catre alte terte persoane
- setarea unui factor suplimentar de autentificare pus la dispozitie in mod gratuit de platforma
- administrarea portofoliului propriu de companii, constand in adaugarea acestora, gestionarea acestora, setarea si actualizarea datelor fiscale (exemplu vector fiscal) si comerciale (ex. cont bancar IBAN) din cadrul acestora, setarile privind termenul de transmitere in e-factura, setarile de acordare a drepturilor de acces in cadrul acestora altor colaboratori (asociati, administratori, profesionisti contabili), stergerea voita sau din eroare a entitatilor adaugate
- alocarea drepturilor de semnatura digitala in relatia cu institutiile de stat pentru portofoliul propriu detinut.
- Operarea (insemnand adaugarea, copierea, multiplicarea, corectia, stergerea, adaugarea de informatii suplimentare), precum si transmiterea acestora catre parteneri comerciali, cu/fara utilizarea sistemelor ANAF de validare a acestora pentru oricare operatiuni existente la momentul actual in cadrul platformei precum, insa fara a fi limitate la:
- Operatiuni privind facturile proforme, facturi primite, facturi emise (alocarea de plati aferente acestora, mesaje in cadrul comunicatiei ANAF)
- Operatiuni privind sistemul E-transport, reprezentand operatiuni dintre cele mentionate mai sus.
Utilizatorul este singurul responsabil de tot ce tine de operatiunile care presupun operatiunile mai sus prevazute in cadrul modulelor ce permit introducerea si validarea de date. De asemenea se face responsabil de introducerea corecta a acestora in platforma si transmiterea lor catre partenerii comerciali / organismele autoritatilor publice locale si centrale cu rol de beneficiari a acestor informatii.
- Utilizarea sistemului de import fisiere generat de alte aplicatii (precum Bolt, Uber, etc) accesibil in vederea incarcarii multiple de fisiere de tip facturi emise.
- In masura in care in cadrul configuratilor entitatilor detinute, acestea (in parte sau in totalitate) au alocat un prestator de servicii financiar-contabile, utilizatorul se face responsabil pentru alocarea de drepturi catre acel tert colaborator. In conditiile utilizarii platformei este necesar a se intelege rolul tertului colaborator (prestatorul de servicii financiar contabile) ca fiind colaboratorul contractual care va detine acces nelimitat la functionalitatea aplicatiei in numele Utilizatorului. Acesta (tertul colaborator) va detine aceleasi drepturi de utilizare a aplicatiei in numele Utilizatorului, putand susbstitui orice functionalitate a aplicatiei cu exceptia steregerii drepturilor Utilizatorului asupra propriei entitati. In conditiile in care relatia comerciala intre utilizator si tert nu mai este sub cadru legal, oricare dintre aceste parti poate decide steregerea legaturii ce permite accesul acestora pentru entitatea Utilizatorului.
- Vizualizarea meniurilor de afisare a informatilor fiscale, contabile, a corespondentei SPV, a obligatilor bugetare de plata nu sunt de natura a fi supuse operatiunilor mentionate mai sus, ci au rol strict de vizualizare, si in mod minimalist de alocare a unor informatii de tip plati (in cazul obligatilor bugetare rezultate). Ca urmare obligatia si raspunderea privind datele introduse sunt cele rezultate de activitatea tertului colaborator al entitatii.
- Accesul, utilizarea si continutul meniului de conversatii din cadrul aplicatiei, raspunsul si actiunile exercitate in cadrul invitatilor de colaborare cu terte persoane, alti colaboratori externi ai aplicatiei.
RESPONSABILITATEA TERTULUI COLABORATOR
- Tertul colaborator reprezinta acea persoana (fizica sau juridica), organizata conform reglementarilor contabile in vigoare (conform prevederilor CECCAR), a carui raspundere (conform contractelor comerciale / munca incheiate cu beneficiarul) este stabilita (insa nu limitat) la urmatoarele:
- Acceptarea relatiei de colaborare cu utilizatorul aplicatiei, prin raspunderea pozitiva la invitatia de colaborare.
- alocarea drepturilor de semnatura digitala in relatia cu institutiile de stat pentru portofoliul detinut de utilizator
- introducerea datelor si rezultatelor privind evidenta financiar-contabila, stabilite in informatile dosarelor procesate de acesta conform rezultatelor afisate in cadrul dashbordul-ui aplicatiei, a corespondentei SPV, a obligatilor bugetare de plata.
- Trebuie retinut faptul ca tertul colaborator, spre deosebire de colaboratorii entitatii reprezinta o persoana complet independenta de entitatea juridica, cu acces direct la contul utilizatorului, a carui activitate dedicata estein principal aceea de a asigura corelarea informatilor financiar-fiscale pe platforma utilizatorului.
Avand in vedere caracterul de colaborator al utilizatorului, acesta se face raspunzator fata de utilizator de toate operatiunile mentionate conform capitolului RESPONSABILITATEA UTILIZATORULUI din prezentele Termene si conditii ale site-ului, la care in mod direct are acces si pe care in mod voluntar / involuntar le acceseaza in vederea efectuarii de operatiuni.
- Accesul, utilizarea si continutul meniului de conversatii din cadrul aplicatiei, raspunsul si actiunile exercitate in cadrul invitatilor de colaborare cu terte persoane, alti colaboratori externi ai aplicatiei.
CONDITIILE DE CUMPARARE
Pentru a face achizitia servicilor / bunurilor comercializate trebuie sa adaugati serviciile / bunurile in cos, urmand ca pentru a trimite comanda trebuie sa „Plasati Comanda”. Plasarea comenzii poate fi stabilita atat ca si unica operatiune (comanda unitara) cat si ca o comanda pe baza de abonament (comanda recurenta). Diferentierea dintre cele doua modalitati de plasare a comenzilor consta in principal in obligativitatea adusa utilizatorului de a recurge la efectuarea de plati recurente (stabilite pentru data calendaristica mentionata in cadrul optiunii de abonament a lunii curente, aferente perioadei lunii urmatoare)
Prestatorul isi rezerva anumite drepturi indiferent de finalitatea comenzii plasate de utilizator:
- dreptul de a contacta telefonic utilizatorul (pe numarul de telefon introdus la inregistrarea in cadrul aplicatiei) in vederea obtinerii unor lamuriri suplimentare privind contul inregistrat
- dreptul de a refuza creearea / prelungirea unui abonament in conditiile existentei unei suspiciuni reale de intentionare a utilizarii aplicatiei in vederea efectuarii de operatiuni ilicite sau care aduc atingere intereselor legitime ale comerciantului.
In aceasi masura comerciantul se obliga fata de utilizator sa procedeze la livrarea servicilor / bunurilor comandate prin intermediul site-ului de indata ce conditile referitoare la plata efectuata de utilizator sunt indeplinite. Imposibilitatea contactarii telefonice a utilizatorului in vederea rezolvarii unor probleme ce tin de gestionarea comenzii plasate, poate atrage anularea comenzii din partea comerciantului cu obligatia acestuia de a instiinta prin intermediul unui sms / email scris aceasta optiune utilizatorului.
Comerciantul isi rezerva dreptul de a pune aplicatia, in oricare forma a ei, in parte sau in totalitate in mod gratuit la dispozitia utilizatorilor, pana la o data nespecificata care sa permita acestuia asumarea costurilor necesare dezvoltarii, implementarii si mentenantei aplicatiei. In toata aceasta perioada utilizatorul isi asuma riscul ca orice prejudiciu care poate surveni prin utilizarea aplicatiei sa fie suportat de acesta. Comerciantul nu poate fi tinut raspunzator pentru prejudiciul suferit de Utilizator, in actiunea/actiunile sale intentionate sau neintentionate generate de utilizarea in mod eronat a aplicatiei pusa la dispozitie de catre Comerciant.
PRETUL SI MODALITATILE DE PLATA
Pretul servicilor / produselor este afisat de fiecare data pe site in dreptul descrierii produselor / servicilor si sunt preturi finale cu toate taxele incluse. La acest pret afisat se pot adauga eventualele cheltuieli de transport, cheltuieli de procesare a comenzii, comisioane aferente platilor efectuate prin mijloace moderne de plata. Utilizatorul are la dispozitie multiple variante de plata a bunurilor / servicilor achizitionate.
- prin platforma securizata Netopia Mobilpay in momentul plasarii comenzii pe site-ul conta365.ro
- prin ordin de plata achitat conform facturii proforme emise de comerciant
Produsele / servicile comercializate de Comerciant sunt cele stipulate pe site-ul de prezentare, dupa cum urmeaza:
- „Mereu gratuit” – 0 lei / luna calendaristica, aferenta unui numar de operatiuni* de pana la 10 documente lunare procesate
- „Start” – 10 ron / luna calendaristica respectiv 99 lei / an calendaristic, aferenta unui numar de operatiuni* de pana la 500 documente lunare procesate
- „Avansat” – 25 ron / luna calendaristica sau 249 lei / an calendaristic, aferenta unui numar de operatiuni* de pana la 1000 documente lunare procesate
- „Expert” – 40 ron / luna calendaristica respectiv 449 lei / an calendaristic , aferenta unui numar de operatiuni* nelimitat de documente lunare procesate (limitarea poate fi totusi aplicata in conditiile dovedirii unor tentative de utilizare frauduloasa a aplicatiei, fara dovedirea scopului comercial legitim a activitatii)
- „Contabil” – 0 lei / luna calendaristica respectiv 0 lei / an calendaristic, aferenta unui numar de operatiuni* nelimitat de documente lunare procesate (limitarea poate fi totusi aplicata in conditiile dovedirii unor tentative de utilizare frauduloasa a aplicatiei, fara dovedirea scopului comercial legitim a activitatii)
*prin operatiuni procesate se intelege documentul unitar ce face parte din categoria facturi emise E-factura, facturi primite E-factura, transport initiat E-transport, transport receptionat E-transport
LIVRAREA PRODUSELOR / SERVICILOR ACHITATE SI POLITICA DE RETUR/ANULARE
Produsele achizitionate vor fi expediate prin intermediul platformelor de curierat nationale contractate de comerciant in termen de maxim 48 ore de la data incasarii in conturile bancare ale comerciantului. In cazul servicilor comercializate acestea se considera a fi livrate prin activarea abonamentului achitat dupa cum urmeaza:
- in mod instant in cazul platilor efectuate in contul comerciantului prin intermediul platformei de incasari Mobilpay – Netopia, la momentul efectuarii platilor.
- In termen de 48 ore de la data la care sumele aferente abonamentelor contractate sunt inregistrare ca fiind creditate in conturile bancare ale Comerciantului, afisate in cadrul facturilor proforme emise utilizatorilor
Politica de retur in cazul produselor comercializate este de 30 zile calendaristice de la data comercializarii lor, dovedita cu documentele fiscale prevazute de legislatia romana in vigoare, in conditiile dovedirii unor vicii de calitate care sa ateste imposibilitatea utilizatorului de utilizare corecta a bunurilor achizitionate, conform indicatilor prevazute pentru bunurile comercializate. In conditiile imposibilitatii inlocuirii in termen de 10 zile calendaristice de la data primirii bunurilor transmise in vederea efectuarii politicii de retur, a bunurilor prevazute, constatate ca fiind improprii spre utilizare si de catre Comerciant, acesta va restitui contravaloarea acestora in contul bancar al utilizatorului in termen de 5 zile calendaristice de la data la care expira cele 10 zile calendaristice in care exista obligativitatea inlocuirii produsului.
Politica de retur in cazul servicilor comercializate nu se poate supune prezentelor termene si conditii, abonamentul ramanand activ pana la ultima zi calendaristica a lunii in care utilizatorul isi exprima dorinta de renuntare la abonamentul contractat. Prin renuntarea la abonamentul contractat utilizatorul isi exprima acordul de renuntare la sumele achitate cu titlu de abonament, in oricare dintre variantele acestuia.
TRANSPORTUL SI CHELTUIELILE AFERENTE
Produsele achizitionate vor fi expediate prin intermediul platformelor de curierat nationale contractate de comerciant. Termenul de livrare, conditile de livrare si orice alte detalii legate de transferul de bunuri cad in sarcina exclusiva a operatorului de curierat si nu pot atrage obligatii in sarcina comerciantului.
RECLAMATII / SESIZARI
Se ofera suport pentru orice situatie aparuta in colaborarea cu platforma Conta365. Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate sunt: servicii livrate incomplet sau incorect, livrare intarziata a unor servicii specificate conform contractului incheiat.
Puteti refuza plata abonamentului în urmatoarele situatii justificate:
- serviciile nu sunt conforme cu specificatiile de pe site.
In conditiile in care are loc contractarea servicilor, concretizata prin plata abonamentului, utilizatorul isi exprima acordul privind contractarea servicilor asa cum sunt acestea prezentate prin intermediul paginii web a comerciantului, cu actualizarile aferente pana la data contractarii abonamentului.
Modalitatile prin care cumparatorul poate sa faca o reclamatie sunt urmatoarele:
- telefonic la numarul de telefon 0365450471, interior 600 intre orele 08.30-15.30
- prin e-mail la adresa contact[@]conta365.ro
- prin intermediul modulului de chat existent pe pagina comerciantului
Termenul de solutionare a reclamatilor nu va depasi 48 ore de la data sesizarii, cu exceptia cazurilor in care problema semnalata nu face obiectul abonamentului contractat.
LEGATURI
Acest site poate furniza legaturi (link-uri) catre alte site-uri World Wide Web sau alte resurse. Deoarece comerciantul nu are nici un control asupra acestor site-uri sau resurse, cumparatorul prin acceptarea acestor Termeni si Conditii ia la cunostinta si este de acord ca acest site nu este responsabil de disponibilitatea acestora si pentru nici un continut, publicitate, produse sau alte materiale disponibile pe aceste site-uri. Mai mult, recunoaste si isi exprima acordul ca SC Smartapp Data SRL nu va fi responsabila sau pasibila de a plati despagubiri, direct sau indirect pentru orice paguba sau pierdere cauzata de folosirea sau increderea in informatiile furnizate de un asemenea continut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul unor astfel de site-uri sau resurse. Comerciantul poate acorda partenerilor o licenta limitata, revocabila si ne-exclusiva de a crea un link catre pagina principala a site-ului, cu conditia ca acest link sa nu contina o descrie falsa, gresita sau jignitoare.
LIMITARI ALE RESPONSABILITATILOR
Comerciantul nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facut vinovat pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor sau servicilor achizitionate prin intermediul acestui site. De asemenea comerciantul isi rezerva dreptul de a refuza comenzi pentru care exista suspiciunea de plasare eronata a unei comenzi. Cumparatorul isi asuma in mod deplin comanda plasata si se obliga sa achite comanda plasata conform mentiunilor prevazute de prezentele termene si conditii ale site-ului.
CONFIDENTIALITATE
SC Smartapp Data SRL garanteaza confidentialitatea datelor personale. Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site, acela de comercializare. Comerciantul poate colecta date cu caracter personal prin intermediul site-ului doar cu acordul cumparatorului si numai daca le furnizeaza in mod voluntar. Cumparatorul este de acord sa primeasca informatii prin intermediul adresei de e-mail sau a numarului de telefon despre produsele si servicile existente pe site. Comerciantul poate colecta si date anonime rezultate in urma navigarii cumparatorului pe site. Aceste date sunt transmise in mod involuntar de cumparator in urma accesarii anumitor pagini. SC Smartapp Data SRL nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.
CONDITII LEGALE
Acest site functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman. Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni si conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, acestea nu vor fi aplicate si partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si Conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Cumparator si Comerciant, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
La 25 mai 2018 a intrat in vigoare pe teritoriul UE Regulamentului General pentru Protectia Datelor (General Data Protection Regulation – GDPR), Regulamentul UE 2016/679. Prin utilizarea acestui site sau / şi serviciile noastre, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale aşa cum este descris în această politică de confidenţialitate.
Ne angajam să urmam urmatoarele principii de protecţie si prelucrare a datelor cu caracter personal: Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale. Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop. Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 5 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât daca este necesar sau in conformitate cu alte legi.
Vom face tot posibilul pentru a asigura acurateţea datelor.Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor. Noi folosim datele dvs. personale pentru a:
- gestionarea relațiilor comerciale si contractuale, identificăm nevoile clienților și venim în întâmpinarea lor cu soluții personalizate, în scop benefic atât pentru clienți cât și pentru firma noastra;
- îndeplinirea unei obligaţii în conformitate cu legea sau contractul;
- in rapoartele si statisticile interne ale companiei
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă identifica;
- pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/vă oferta un produs;
- in vederea comunicarii cu dvs fie in scopuri de vanzari sau facturare;
- in rapoartele si statisticile interne ale companiei
- pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte in diferite campanii de marketing;
- pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;
Noi procesam datele dvs. personale pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru optiunile prevazute de lege. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.
Totodata, Utilizatorul site-ului are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care il priveste si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi fiecare Utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin e-mail la adresa: contact[@]conta365.ro
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de situatie este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
LITIGII
Orice conflict aparut intre Comerciant si Cumparator se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale.
Incalcarea acestor Termene si Conditii, folosirea neautorizata a site-ului, precum si orice actiuni sau inactiuni ale utilizatorului care aduc vatamare oricarei parti interesate vor atrage raspunderea civila si penala a acestuia.
Legislatia romana va guverna prevederile contractului intre parti si a Termenilor si Conditilor prezentate